I am number four

I am number four handlar om John Smith, en kille som inte är vad man har tänkt sig. Han är ingen vanlig tonåring. Han måste fly hela tiden från varelser som vill döda honom. Han flyttar till en liten stad där han träffar Sarah och Sam. Och de blir indragna i något de aldrig hade kunnat drömma om.





Den här filmen var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. Jag trodde den skulle vara konstig i och med att de var utomjordingar och att det bara skulle vara en massa slagsmål och liknande. Men så var inte läget. Det var faktiskt mycket mer kärlek än vad jag trodde att det skulle vara. Den var riktigt bra faktiskt. Spännande och intressant. Den var liksom ny på nåt sätt, inget man har hört eller läst om förut, i alla fall inte jag. Så den var riktigt bra!
2011-08-13 @ 19:39:45 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0