Fint tema

En sak som jag fullkomligt älskar med Firefox är att man kan ha jättefina teman på, ja, vad det nu är, "bakgrunden". Alltså där, där flikarna är. Fram tills igår har jag haft cupcakes men så kom jag på igår att det finns ju teman med allting, så varför skulle det inte finnas med Daniel Adams-Ray? Så jag sökte på det och som tur var fanns det en enda. Och den pryder nu min Firefox! Älskar det! Klicka HÄR ifall ni vill hitta ett fint tema för er Firefox.

Förövrigt så hade jag bara en ny kategori som jag tänkte införa här på bloggen. Nämligen "Vad hände förra året?". Det är en kul grej som jag har sett flera olika ha och nu i januari så har jag faktiskt haft min blogg i 2 år så jag tänkte börja med detta. Vad sägs om det?

Fint va?

2011-12-30 @ 15:12:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0