Idol-tankar

Sitter och fördriver tiden medan jag väntar på att Idol-vinnaren ska tillkännages. Jag gillar Robin och tycker att han ska vinna men om jag ska vara ärlig så är Amanda duktigare och hon förtjänar att vinna. Så oavsett vem som vinner så är jag väl ganska nöjd.
Det känns ganska skönt faktiskt att det är sista säsongen nu. Det har blivit uttjatat med samma grejer år ut och år in. Idol är nog ute nu. I alla fall känner jag så. Vad tycker ni om att det är Idols sista säsong? Hiss eller diss?
2011-12-09 @ 22:01:22 Tankar och funderingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag hade gärna sett att Idol fortsatte ;)

2011-12-09 @ 23:13:26
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0