.

Hej!

Nu ligger jag framför tv:n och har precis tittat på ett avsnitt av Stargate SG-1, det är faktiskt ganska bra, hehe. I alla fall så är jag hemma idag, var hemma igår också. Har fortfarande så sjukt ont i halsen, det kliar och så fort jag hostar känns det som att jag hostar upp hela lungorna. Okej, det lät inte fräscht, men det känns så. Ja, jag har inte så mycket mer att skriva, förutom att jag satsar på att vila upp mig inför i morgon, då det är nationella prov - uppsats i svenska, vill absolut inte missa det. Men vi får väl se...
2011-02-09 @ 08:28:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Krya på dig mysan önskar jag, Nicke och Edvin på spanskalektionen! Hoppas du kommer i morgon!

2011-02-09 @ 12:13:19
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Chitra

Tillägg från nicke: Yeay spanska!

2011-02-09 @ 12:13:50
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas att Du mår lite bättre nu och att Du fixade

svenskauppsatsen.Krya på Dej.

Mormor

2011-02-09 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0