F.R.I.E.N.D.S

Sitter här trött som in i norden och ska gå och lägga mig snart, när jag är färdig här.
Idag har varit en lika fartfylld dag som det var igår. I förmiddags bakade jag sockerkaksbotten till tårtan som jag ska göra i morgon. Använde de hjärtformade silikonformarna som jag fick av Jennie i födeseldagspresent. Än så länge fungerar de bra! Sen åkte jag och Chitra till Halmstad där vi såg på biofilmen Trassel. Grymt bra film! Älskade den! Jag skriver en recension i morgon, om jag kommer ihåg. Vi kom hem vid kart i åtta nu ikväll så jag är ganska utmattad nu.
Måste förresten säga vad jag köpte när jag sprang in på Hemmakväll på vägen till bussen. Vänner-boxen!! Alla tio säsonger för 600 kronor, det är billigt för att vara alla. Så jag är sjukt glad nu, nu ska här tittas på Vänner! :D


Var bara tvungen att lägga ut en bild på min lilla (läs: stora) myslåda!
2011-02-13 @ 21:12:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elisa

åh vad roligt! åhhhhhhh JAG VILL MED!!

2011-02-13 @ 21:46:52
URL: http://inspirationdept.blogg.se/
Postat av: elisa

vi får lätt ha FRIENDS-kväll alla fyra nån gång!

2011-02-13 @ 21:47:27
URL: http://inspirationdept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0