Trött, ont i halsen och halvdöd

Hallojsan!

Jag ligger här helt utslagen i mammas säng med datorn i knäet och har precis tittat lite på tv. Var ju hos Flisan igår och vi la oss för att titta på en film inatt och den var inte färdig förrän halv fyra. Jag kanske somnade fyra, halv fem, vilket är alldeles för sent för mig! I alla fall så hade vi riktigt roligt igår kväll! Vi såg på film (Summers' blood och I rymden finns inga känslor, kommer recension på den sistnämnda) , spelade spel och lekte en sjuk rolig lek. Det blev många härliga skratt och det var även god mat och efterätt och cupcakes som vi fick smaska på! Så tack Felicia för denna roliga och braiga fest! :D

Trött och halvdöd begav jag mig till kyrkan nu i eftermiddags för att sjunga på ljusgudstjänsten. Det gick bra och som tur var fick vi lite kyrkfika innan vi åkte hem ;)

Nej, jag funderar på om jag ska ta och gå och lägga mig, så jag orkar upp till skolan i morgon. Tycker nog att det låter som en bra idé!
2011-02-06 @ 20:48:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Tack själv Mysek! ;D

2011-02-07 @ 11:09:55
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0