Baka baka baka

Nu sitter jag här i köket med mamma, hon gör Melodikrysset och jag sitter och kollar runt på datorn. Snart, efter Melodikrysset, ska jag bli skjutsad ner till mormor och morfar där jag ska göra mormors födelsedagstårta. Hon fyller år på måndag och hon har "beställt" en tårta av mig. Sen när jag kommer hem ska jag baka semlor, mycket bak idag :) Och i morgon blir det nog bästisen, mys!

Tyvärr kan jag inte lägga in dagens låt. Har försökt hur många gånger som helst men videon kommer inte upp när jag har klistrat in koden. Får nog be Chitra om hjälp ;)
2011-01-22 @ 10:30:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Vi ses i morgon så får jag se om jag kan hjälpa dig ;)

2011-01-22 @ 12:32:09
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: mormor

Det är bara såå roligt när Du är här Mysan.Höra Dej sjunga till låtarna på radion med Din fantastiska röst samtidigt som Du bakar min födelsedagstårta.

Tavk för att Du finns! Mormor

2011-01-22 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0