Bambi på hal is

Ja, idag har jag då åkt skridskor, det var inte länge men det räckte gott och väl! Jag var väl som Bambi på hal is kan man säga. Det var en ganska stor is och det räckte för mig att åka fram och tillbaka en gång sen var jag färdig. Först åkte jag med Jons innebandymål och sen fick jag inte ha det för Chitra så då stapplade jag mig fram på egen hand. Ja, det kändes ganska bra när jag hade kommit över, ganska stolt var jag över mig själv. Sen gick vi hem och åt semlor och varm choklad och sen fick vi en sån lust att se på Mamma Mia så det var det vi gjorde innan Chitra åkte hem och jag åkte på innebandy. Här nedan kommer lite bilder från dagen och i morgon eller något så ska jag försöka att lägga in en länk till receptet på semlorna.

Jag vet, suddig bild... Chitra lånade i alla fall Jons hockeylubba och spelade lite med hans kompis.

Såhär såg det ut i början när jag skulle åka men sen övergav jag skyffeln och använde målet istället, det gick mycket bättre!

Och såhär kul tyckte mamma och Chitra att jag såg ut...

Ja, jag var ganska kaxig och stolt när jag hade åkt färdigt
2011-01-23 @ 21:27:38 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul! Måste göras om, speciellt skridskorna, tycker du inte det? ;)



p.s hemsk bild på mig, jag är ju ingen isprinsessa!

2011-01-23 @ 22:04:48
Postat av: Jennie (mamma till Sixten)

Ser riktigt roligt ut! Och vilken fin is ni har hittat...

Synd att man är så jädra dålig på att åka, annars hade man nog gjort det lite oftare!



Kram Jennie

2011-01-24 @ 10:32:00
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0