Snart helg!

Idag är jag hemma, precis som igår, är förkyld och har ont i halsen. Det känns ganska bra nu, ska vila och äta halstabletter så blir det nog bra. För i morgon måste jag vara frisk. Vår familj har blivit bjudna på 35-årsfest. OCh det är inte vilken fest som helt utan det är Patriks och han har hittat på något speciellt. Mordet på slottet. Vi vet inte så mycket om vad som kommer att hända under kvällen men vi har alla som är bjudna fått varsitt kuvert där det står om en roll vi ska spela. Min roll heter Felicia Stilren och hon är Grevens, som är den som har ordnat festen, personliga inredare. Grevens familj, vänner och grannar och även hans tjänstefolk är bjudna på festen och alla har olika relationer till varandra. Till exempel ska jag inte komma så bra överens med hushållerskan Alice och hon spelas av mormor. Det ska bli kul att få se hur alla spelar sina roller. Det ska faktiskt bli riktigt kul! :)


Dagens låt:
John Farnham – You're The Voice
2011-01-14 @ 11:54:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0