17 juni

Hej!

Tänkte egentligen inte göra något inlägg idag eftersom jag inte har så mycket att skriva om men nu sitter jag här och har tråkigt så det får bli ett ändå. Idag har jag inte gjort så mycket. Vi var och åt på det nyöppnade MAX som ironiskt nog har byggts precis bredvid McDonalds. Snacka om hårda konkurrenter! I alla fall så var maten ganska lik den på McDonalds och det är väl inte världens bästa och godaste mat...

Sen när jag kom hem satte jag mig och tittade på filmen Cornelis som handlar om... ja, Cornelis Vreeswijk såklart. Jag skriver mer om den senare. Snart ska vi äta och sen åker jag och Jon med pappa ner till Brovallen och kollar på A-laget när de möter Böljan. Vi får se hur det går.

Just det! Igår var jag och Jon och fikade i Påvadalen och såklart tog jag med mig kameran. Så bilder från dalen kommer snart!
2011-06-17 @ 17:37:08 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0