Ear cuff

Har fått ett nytt favoritsmycke. Ear cuffs, så sjukt snygga! Jag följer Kenza och jag har sett att hon har haft det, därför har jag blivit intresserad av det, tycker det är så snyggt! Det enda som är kruxet är att jag inte vet var man kan hitta dessa smycken. Jag tycker de är fina med inte såå lång kedja, och gärna något kors eller något som hänger i. Är det någon som har sett var man kan hitta ear cuffs? För jag skulel såå gärna vilja köpa ett par stycket. Snälla, hjälp mig med detta!


Typ något sånt här vackert!
2011-03-09 @ 19:17:32 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

stylebytyra kommer få in :) jfr har också :) sök på google!

2011-03-09 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0