Fettisdagen + Internationella kvinnodagen

Hej!

Idag har inte vart en särskilt rolig dag. Jag sa ju igår att jag börjar bli förkyld och idag var jag riktigt täppt i näsan så ajg var hemma. Vilket inte var så kul, för jag missade slöjden i skolan, kören och pianot. Suck! jag vet inte om jag ska till skolan i morgon heller, så somd et ser ut nu så tror jag knappast det.
Ja, för er som inte vet om det så är det faktiskt fettisdagen idag, vilket betyder att vi ska äta varsin semla senare, mums! Det är ockaå kvinnornas dag och jag har ju som sagt vart hemma, helt själv, så jag har inte märkt av det så mycket. Någon annan som har gjort det?
2011-03-08 @ 17:42:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Myse! Om du inte dyker upp i morgon, hur blir det med idrottsaken som ska vara inne i morgon? Eller värre, hur blir det om du inte dyker upp på torsdag. Kontakta mig!



Och krya på dig!

2011-03-08 @ 19:45:50
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0