Glee och cupcakes

Lite dålig uppdatering, erkänner jag men det lägger vi inte ner någon mer tid på. Nu bloggar jag och var glada för det, för det är jag! :) I morgon ska jag, Felicia och Linn sova hos Chitra och som ett litet bidrag har jag föreslagit att jag ska ta med mig cupcakes, så det är det jag gör nu. Eller, jag har gjort själva muffinsen och väntar på att de ska svalna så jag kan börja på frostingen. De var lite annorlunda än de jag har gjort förut och det ska bli spännande att smaka på dem! Jag ska lägga ut receptet och bilder sen, nu får ni ett par bilder på riktigt snygga (och dyra) formar som jag fick av mamma för ett tag sen. Jag vet inte om jag har visat dem förut och om jag har får ni se dem igen. :)



Nu ska jag återgå till att se den näst bästa serien som finns, Glee!
(Om ni undrar så är Vänner den bästa!)
2011-03-17 @ 20:37:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

älskar glee :D

2011-03-21 @ 12:12:20
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0