Gullivers resor

Gullivers resor handlar om Lemuel Gulliver som delar ut post på ett kontor till en tidning. Han tar jobb som en resejournalist och får ett uppdrag där han ska åka till Bermuda. Men när han är i båten mitt ute på havet blåser det upp till storm och han hamnar i Lilleputlandet. Människorna där är så små att de får plats i hans hand och efter ett tag får han respekt och blir dyrkad av alla, alla utom en.







Jag tycker den här filmen var riktigt rolig! Flera bra skådespelare och rolig handling. Jag har inte läst eller riktigt vetat vad Gullivers resor handlade om förut och här hade de gjort en bra version av den. Jag vet ju inte om handlingen är lik orginalet men jag gillade den! :)
2011-03-27 @ 21:57:03 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0