Packdags?

Hej!

Sitter i sängen och försöker hitta någon motivation till att börja packa till lägret som jag ska på i morgon. Det är ju konfirmation för vissa i år också och kören ska som de tidigare åren få följa med till konfirmationslägret. Vi åker i morgon vid fyra (på eftermiddagen) och sen är vi iväg till söndag, därför blir det inte så bra uppdatering i helgen. Men det har det ju ändå inte vart nu de senaste dagarna. ;)
Jag var hemma idag också, mådde jätteilla i morse, men i morgon måste jag verkligen försöka ta mig till skolan för jag vill inte missa lägret, vilket jag gör om jag inte går till skolan (kan jag inte gå till skolan, kan jag inte åka på läger). Så jag ska försöka dricka bort den tjocka klumpen jag har i gommen och halsen med varmt vatten, honung och mjölk och så får vi se hur jag mår i morgon.

Nu ska jag försöka packa lite och sen blir det kurering framför tv:n!
2011-03-31 @ 19:33:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0