The big day

Ja, idag är det Dagen med stort D! För er som har missat så ska jag på en intervju angående sommarjobb. Det är spännande och riktigt, riktigt nervöst. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det kommer säkert gå bra men detta är ju min första "jobbintervju" och jag har ingen aning om hur det går till eller vad man ska säga m.m. Kvart i två kommer pappa och hämtar mig och sen bär det av! Nu får jag det till att låta som att det är en enormt stor grej men om jag ska vara ärlig så är det ganska stort för mig. Jag lovar att jag ska skriva hur det gick senare!

Puss & kram!
2011-03-21 @ 11:54:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Klockan är 22.15 tisdag kväll. Har tänkt på Dej idag,har ju varit borta sen igår och undrar hur det gått med intervjun.Ring gärna eller Du kanske kommer hit onsdag em. Kram Mormor

2011-03-22 @ 22:17:49
Postat av: F e l i c i a

Nyfiken! Berätta hur det gick Mysek! ;)

2011-03-23 @ 17:49:10
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0