World tour of Skåne

Usch vad jag har tråkigt! Jag har precis spelat lite Wii och städat rummet och nu sitter jag här och har inget att göra. Så tänkte jag att det fick bli ett helt oskyldigt och ointressant inlägg från lilla mig, i brist på att göra annat.

Ja, dagen har vart helt okej. Jag fick godkänt på spanskaprovet, ska bara göra om en fråga muntligt, sen är det färdigt. Skönt! Jag gjorde också det sista nationella provet inom svenska vilket var den muntliga delen, det gick väl bra hoppas och tror jag. Nu väntar vi bara på att få våra fullständiga betyg. Sista lektionen var ganska jobbig med typ alla pratande bredvid sig och så var jag trött så jag var inte på fullt så bra humör när jag kom hem...

Bara för att jag inte har annat att göra så tänker jag sätta mig och titta på den här roliga killen. Älskar den här korta "serien" som finns på youtube. Lägger upp första delen så kan ni fortsätta titta på de andra där om ni gillar den första! :)
2011-03-11 @ 18:26:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Haha, Johan glans!

2011-03-11 @ 19:57:59
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0