Busy day

Hej!

Oj, vad trött jag är! Och klockan är bara kvart över tio... Idag har jag verkligen haft mycket att göra. Först, vid tio i morse åkte vi och tittade på Jon när hans lag spelade match mot Tvååker/Galtabäck. Det gick väl inte så bra, de förlorade med 0-5. Men de var nog inte så ledsna för det, verkade det som. Sen var jag hemma i typ en halvtimme innan jag var åkte med Chitra och Felicia till Linns konfirmation. Det var fint och mysigt, jag började tänka på när jag konfirmerade mig förra året, jag gillade det faktiskt.
Sen, nu ikväll, har jag gjort fyllningar till fyra tårtor och i morgon ska jag garnera dem. Jag har fått bottnarna av hon som leder kursen och som har beställt tårtorna och jag får göra det "roliga", dekorationen! :) Limemoussen som jag har haft i två av tårtorna var så sjukt god att ni bara måste testa den! Jag lägger ut länk till receptet och bilder i morgon eller på måndag!

Förresten, någon som tittar på Eurovision Song Contest ikväll? Jag har tittat fram tills tionde bidraget sen orkade jag inte mer utan gick och satte mig vid datorn istället. Jag hejar såklart på Sverige och Eric Saade även fast jag inte riktigt gillar låten. Fast ju mer man hör den, desto bättre blir den...
2011-05-14 @ 22:17:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Guud vad gott med limemousse!

2011-05-15 @ 17:35:58
URL: http://herikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0