Jobbigt dygn

Oj, vilket konstigt dygn det blev. Denna veckan har vart så hektiskt och allt har gått i ett känns det som. I onsdags och torsdags (igår) var jag med och sjöng en låt i en föreställning som sattes upp av Kulturskolan. Det var en föreställning klockan 10.30 och en 19.00 båda dagarna som jag skulle vart med på, men jag var inte med på 10.30 föreställningen igår.

I alla fall så hade vi också en övernattning med klassen igår. Så efter 19.00 föreställningen åkte jag och mamma (som också sov där) till en klasskompis där vi skulle tälta i hans hage. Det var jättefint med en stor brasa och stubbar uppställda runt omkring där vi satt. Vår lärare var och hämtade en gitarr och sen satt vi där och sjöng och spelade tillsammans. Det var en bland de mysigaste kvällarna jag kan komma ihåg att jag har haft! Däremot var inte natten särskilt kul. Jag frös så jäkla mycket att jag bara sov någon timme, tror jag. Så jag var ganska trött när jag kom hem.

Ikväll blir det bara mys med familjen och troligen ganska tidig läggdags. ;)

Ha det bra!
2011-05-20 @ 19:22:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0