Nemo

Hejsan!

Ligger i soffan och har letat upp en gammal video. Nämligen Hitta Nemo! Älskar den filmen! Är hemma idag, är så jäkla förkyld.

Igår var alla nior i Falkenbergs kommun i Falkhallen och dansade. Det var mest bugg men någon låt var det foxtrot också. Det var jättevarmt och det var inte många låtar i rad man orkade dansa. Det var riktigt kul och jag tror inte att jag har haft så roligt på länge. Det är så synd bara att vi snart ska sluta och lämna den härliga klass som vi har. Hm... det ska inte bli så kul faktiskt...

Nej, nu ska jag fortsätta se på Hitta Nemo!

Doris är min favorit!
2011-05-27 @ 13:33:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Åh, doris är mitt hatobjekt! Haha

2011-05-27 @ 15:27:36
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0