Satan i gatan vad trött jag är!

Wow! Jag tror aldrig jag har vart såhär trött en eftermiddag efter skolan som jag är idag. Jag vet inte varför, jag menar, det var inte nåt speciellt ansträngande idag. Jaja, i alla fall så var vi och tittade på en teater som hette "En lektion i kärlek". Den var ganska bra, rolig med lite musik och roliga sketcher. Den var dock lite underlig ibland, och jag fattade inte riktigt vad som höll på och vad som var poängen. Nja... jag vet inte riktigt om den var i min smak. Okej då, det var den väl. Emellanåt var den inte det. Det var både och!

Bara för att jag inte har mer att skriva om så tycker jag att ni ska lyssna på denna härliga låt med Veronica Maggio. Jag brukar inte gilla henne så mycket men den här låten är faktiskt lite trallvänlig. (Lite efter, men det är så jag är!)
2011-05-09 @ 19:51:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0