Breaking dawn part 1

Breaking dawn handlar om Bella och Edward som för en gångs skull gifter sig och ska börja ett "vampigt" liv tillsammans. Men det går inte riktigt som de hade tänkt. Flera saker händer som gör att det inte blir så enkelt. Jacob måste dessutom välja sida. Vilken?





Detta är lätt den bästa filmen i Twilight-serien hitills! Den var riktigt spännande och jag gillade att det var mer glädje i den. Jag har haft en känsla att Bella har vart så deprimerad och typ aldrig glad i de tidigare filmerna men hon var faktiskt väldigt fin och så lycklig i denna. Edward var väldigt fin han också. Jag tyckte alla var fina. Dessutom har jag fått en ny favorit. Seth! Han på bilden ovan (till vänster), så söt och rolig. Så, jag tycker verkligen att denna är mycket sevärd.
2011-11-19 @ 23:41:53 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0