Elevkonsert

Idag har vart en okej dag. Det började ganska dåligt med att Pernilla var sjuk och jag fick gå själv på två lektioner. Som tur var var Mari där så sista lektionen blev inte så dålig. Efter det gick jag och Chitra i stan. Vi träffade Melinda och pratade med henne, mycket trevligt var det. Sen fikade jag och Chitra på Stålboms och efter det var det dags för oss att sjunga på en elevkonsert. Det gick väl ganska bra, nej, det gick bra. Så jag är nöjd. Nu ska jag lägga mig och se på film.

Denna sjöng jag!
2011-11-24 @ 21:29:58 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Det gick bra ❤

2011-11-24 @ 22:16:05
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Pia

Ni var kanonduktiga båda två! Bravo!

mamma Pia

2011-11-25 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0