Ikea

Idag har jag, mamma och mormor vart på Ikea på en liten utflykt :) Jag hittade ett par saker men inget större, (visar det senare ikväll). Jag gillar maten där, så det är en stor anledning till att jag gillar att följa med dit ;) Idag blev det grillad fläskytterfilé med pommes frites och bearnaisesås. Till efterätt jordgubbscheesecake. Så himla gott! Jag bara var tvungen att ta kort med mammas mobil. (Tyvärr har min mobil gått sönder, den stänger av sig när man fäller upp tangentbordet, så jag ska skicka iväg den på lagning. Vet dock inte hur jag ska klara mig utan den, för det kommer ju bli ett tag. Men det ska väl gå ;) )


Snart åker familjen för att kolla på Tintin-bio. Mysigt!
2011-11-02 @ 16:46:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Det har varit en jättemysig dag i det stora varuhuset tillsammans med Dej o mamma.

Du ,tänk på Din Mormor och telefon,Du klarar Dej några dagar utan telefon ,tänk vad avstressande det

känns att inte känna sej uppkopplad hela tiden.

Njut av dagarna utan telefon. Stor kram från Mormor

2011-11-02 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0