Fotboll

Oj, den rubriken trodde jag aldrig att jag skulle skriva, haha. Att spela fotboll är inget för mig, inte längre. Men att titta på fotboll däremot tycker jag är lite roligt. Så nu ska jag sätta mig med pappa och Jon (och kanske mamma) och titta på Finland-Sverige.

Idag har jag inte gjort så mycket. Det var en ganska soft dag i skolan. Började halv tio och efter tio minuter in på engelskalektionen ringde brandlarmet och vi var tvungna att masa oss ut. Sen fick vi stå där i en halvtimme så vi var ganska sura när vi gick in igen, det var ju svinkallt!

På matten satt vi vid datorn och sista lektionen hade vi prov i livsmedels-och näringskunskap, vilket kändes helt okej. Hoppas på att det gick bra.

Update: 1-0 till Sverige. Yeeees!!! :D
2011-10-07 @ 18:26:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0