Mysiga dagar

Jag vet att det har vart väldigt låg uppdatering men jag har som sagt inte vart hemma på ungefär ett dygn. Igår åkte jag till Varberg med Chitra för att träffa Elisa och bli fotograferade i fotostudion som finns på Elisas skola, Plusgymnasiet. Det började med att vi gick lite vilse, men som tur var var vi i närheten så Elisa fick komma och möta oss. Det var jättekul att träffa henne igen och vi hade superkul i studion.
Syftet med det var att både jag och Chitra känner att vi behöver nya headers, och detta var ett ypperligt tillfälle för att få fina bilder. Så nu ska Elisa hjälpa mig med min bloggdesign, och jag är säker på att det kommer bli grymt bra!

Sen gick vi och fikade. Vi till och med satt på uteserveringen, det kändes att det var nog sista gången man kunde göra det nu innan vintern. Men det var jättemysigt.

Efteråt följde jag med Chitra hem och sov där. Vi såg på Pirates 4 och bara myste.

Idag ska familjen och Jennie, Patrik och Sixten till skogen (igen) och kolla efter svamp och grilla. Även det ska bli mysigt. Jag älskar helgen! ;)


Behind the scenes-bild ;)

Jag mumsade på en supergod citron och marängpaj med läsk!
2011-10-01 @ 10:36:14 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0