Sött

Det blev inget bloggande igår. Jag var på kör och sen var jag så himla trött så efter andra halvleken i fotbollsmatchen Sverige-Holland så gick jag och la mig. Ganska skönt! Jag var också och klippte mig igår men tänkte ta en bild i morgon eller något för då har jag förhoppningsvis hunnit tona håret (ska eventuellt göra det ikväll). Annars kommer det så fort jag har tonat håret. :)

Idag är det ju onsdag och som varje annan onsdag så har vi vart i köket. Idag var sista gången som vi var på färskvaror och vi gjorde enbart efterrätter, vilket var ganska härligt. Vi gjorde limefromage, granatäpplepannacotta, chokladmousse, créme brûlée och créme caramel. Jag smakade inte på allt men det jag smakade på var supergott! Nu ska jag sluta tjata och istället bjuda på lite bilder på våra efterätter. Roligast var att dekorera!

2011-10-12 @ 17:29:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0