Fire in the house

Hade verkligen velat blogga i onsdags, tog till och med kort för att kunna blogga, men tyvärr så la vårt bredband av... Så idag fixade pappa en ny sån där router och så tadaa så funkade igen! Så föreställ er att det är onsdag och väldigt kallt så kan jag ändå skriva det jag hade tänkt göra ;)

Är det bara jag eller känner ni också att hösten verkligen är här nu? Det tycker jag. I alla fall när det regnar så himla mycket och när det bara är grått ute. Idag var väl den enda dagen som solen lyste, hoppas bara att det blir fint väder i helgen också. I onsdags spöregnade det verkligen och mamma och jag var tvungna att gå lite på stan så vi blev såklart dyblöta. Så jag fick pappa till att tända en eld på kvällen och så satt jag vid kaminen med stora mysbyxor, tjocktröja, raggsockar och till och med min stora, tjocka halsduk och värmde mig. Det var väldigt mysigt måste jag säga. Och bara för att jag hade tråkigt så tog jag några bilder och här kommer ett par av dem!


Så, vad säger ni, är hösten här på riktigt nu?
2011-09-02 @ 21:36:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Ja ,hösten är på väg och man får inte misströsta.

Det finns så mycket man kan göra... Som du..sitta framför brasan,tända värmeljus,baka en god kaka till kaffet att njuta av....bara känna att du är,just nu. Njut av livet JUST idag trots "väder".

MORMOR

2011-09-02 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0