Orientering i regn

Nu har jag äntligen fått upp värmen! Har tagit på mig mysbyxor och raggsockor och ligger i soffan med filt och dator som värmer mig ;) Idag har vart en ganska uttröttande dag, men helt okej. Först skulle vi orientera i ösregn, som tur var så slutade regna efter ett tag, och sen skulle jag och Pernilla till Stadsterassen och servera. Vi skulle ha hand om fikat och det var inte så mycket att göra så det blev mycket stående i köket och prata, helt okej! ;)
Vi ska ju inte var där mer nu eftersom vi redan har vart där två gånger och det känns lite tråkigt. Jag gillade stämningen i köket. Alla verkade ha så kul tillsammans, både elever och lärare, så det var kul att vara där.

Nej, nu jag sluta tjata. Förhoppningsvis, senare ikväll, kommer ett recept på äppelmuffins, om jag inte somnar innan dess! ;)
2011-09-21 @ 16:52:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

När jag kollar ikväll på din blogg,så tror jag att det är dom muffinsen du skickade med mamma i söndags.Dom var jättegoda.Ha bra dagar i skolan!

Jättemånga kramar från Mormor

2011-09-21 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0