GLAD PÅSK!

Glad påsk på er alla där hemma! Hur har ni det? Har ni letat ägg, målat ägg, ätit ägg? Här har vi letat ägg, målat ägg och ätit ägg. Eller ja, jag har inte ätit äggen, eftersom jag inte gillar det men de andra har ätit.
Jag tänkte inte skriva så mycket utan här kommer kort på det som fanns i äggen jag hittade ute i trädgården.



Alla var inspirerade av vår kommande London-resa när vi målade ägg, som ni kanske ser? ;)

Gissa vad detta är för nåt. Jag visar upp vad det är i nästa inlägg. Skriv gärna en kommentar och gissa på vad ni tror att det är!

Coola örhänge, reseborste och en sån där kul penna med olika färger, allt detta låg i äggen.

Och såklart ett ägg med godis i :)
2012-04-07 @ 10:42:19 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Trodde först det var en kameragrej...men nä...vad är det?! Halsband?

2012-04-07 @ 16:15:09
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0