I BRIST PÅ ANNAT ATT GÖRA...

...så tänkte jag göra denna lista som jag hittade hos bästisen.

10 saker jag tycker om:
Att hålla på med musik.
Gosa med katterna.
Vara med kompisar.
Se på filmer och roliga serier.
Göra mysiga utflykter med familjen.
Att gå i tunna klänningar på sommaren.
Att somna till sin favoritmusik.
Att ha djupa samtal med sin bästa vän.
Sitta och skriva noveller där man spelar ut sina högsta drömmar.
Choklad!!




9 saker jag tycker mindre om:
Personer som har dubbelmoral.
Grönsaker (äter endast gurka).
Rökelse, får ont i huvudet av dem...
Att vara nervös.
Att städa, dock med lite musik kan det vara lite lättare.
Folk som "ber" om uppmärksamhet och är precis överallt.
Att redovisa.
Att gå upp tidigt på morgonen, har ganska dåligt morgonhumör...
Prestationsångest.


8 bloggar jag läser:
Chitra
Mamma
Sockerrus
Passion 4 baking
Felicia
Jennie
Elisa
Elsa Billgren


7 saker jag vill göra i framtiden:
Flytta till USA, en dröm som jag har fått ganska nyligen.
Starta ett eget konditori.
Hitta den rätte.
Få två barn, en tjej och en kille.
Resa jorden runt med bästisen.
Få jobba med musik vid sidan av bakandet.
Åka till Sieastafestivalen.



6 böcker jag tycker om:
Innan jag dör av Jenny Downham.
Allt för min syster av Jodi Picoult.
I denna stilla natt av Mari Jungstedt.
Den farliga leken av Mari Jungstedt.
Alla de stillsamma döda av Anna Jansson
Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark-Elfgren


5 saker jag är rädd för:
Äckliga spindlar.
När det åskar och blixtrar.
Clowner. Tycker inte om deras påmålade flin, det är något läskigt och sorgset med det.
Att det ska hända någon i min familj något.
Att misslyckas.


4 saker som beskriver mig:
Glad.
Musikintresserad.
Bra på att lyssna.
Dagdrömmare.


3 saker jag ser fram emot:
Sommarlovet, att övernatta i stugan vid stranden med fina vänner.
Ett musikevengemang med kören.
Att fylla 18, så jag äntligen kan tatuera mig!



2 snygga killar:
Channing Tatum
Hayden Christensen


1 bra låt:
Gryningspyromanen av Daniel Adams-Ray.
2012-04-19 @ 22:40:45 Tester, listor och tävlingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0