TRÖTTSAM HELG

Hej!
Nu har jag äntligen landat efter en hektisk helg med konfirmanderna. Herregud, säger jag bara! Det var väl okej, men inte det bästa lägret jag har varit på...
Igår hade vi ett påskspel i kyrkan för Vessigeskolan vilket uppskattades, tror jag. Och det var kul för mig med, jag fick ju klä ut mig till påskkärring, hihi.
Idag var det lång dag i skolan + kör så jag är lagom trött nu. Blir väl lite Big Brother och bara slapp framför datorn resten av kvällen tror jag.


Visst var vi fina påskkärringar? ;)
2012-04-03 @ 20:06:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Så...häftiga ni var som påskkäringar med era kvastar.

Mormor

2012-04-05 @ 22:45:31
URL: http://httthop://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0