9 JANUARI 2012

Hej!
Ligger i soffan och tittar på Extreme Home Makeover. Är det bara jag som gråter till det? Det är så himla bra det programmet. Jag gråter alltid till det, allt som har hänt familjerna som är med är så rörande och om de gråter på tv:n (vilket de gör) så gör jag det med ;)

Idag blir det en seg dag känner jag. Jag har knappt sovit något inatt alls. Dels för att det var fullmåne inatt och såklart så påverkas jag av den... Sen ramlade jag också igår på innebandy och slog i knäet rejält, så jag haltar omkring här hemma, så det blir nog mest stilla idag ;)
2012-01-09 @ 13:19:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag gråter också!

Puss/mamma

2012-01-10 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0