Nyårsafton 2011

Igår var en väldigt mysig och rolig kväll. En jättebra nyårsafton. Chitra kom hit vid fem och vi fixade oss tillsammans och var sen lite med gästerna som vi hade här hemma. Efter det åkte vi in till Chitras klasskompis Jessica coh åt coh myste hos henne innan vi gick till Tullbron för att kolla på fyrverkerierna. Dock så såg vi inte så mycket av just fyrverkerierna för där var så mycket folk och man blev väldigt distraherad ;) Men det var en skön stämning, alla var glada och firade in det nya året tillsammans. Så det var en jättebra nyårsafton. Eftersom jag inte hade någon bra kamera med mig så tar jag lite bilder från kvällen här hemma, trots att jag inte var med.

Jag har kommit på att jag alltid ser så blek ut när jag tar kort med Chitra, haha.

En sak som jag blev lite avundsjuk på var chokladfontänen som de hade igår. Hade jag gärna velat testa, det ser så gott ut ;)

De lekte paketleken

Mamma hade dukat jättefint.


2012-01-01 @ 12:36:27 Högtider! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0