SIXTEN 2 ÅR

Idag fyllde lillkusinen Sixten 2 år och vi firade honom nu ikväll. Han fick väldigt många presenter och jag börjar längta ordentligt nu till min födelsedag ;)
 
Jag fick uppdraget av Jennie att göra tårtan till honom och jag tänkte att jag gör ett inlägg enbart för den med recept och sådant i morgon. Nu kommer här bilder från kvällen och sen går jag och lägger mig.
 
Godnatt!
 
Detta var lite mer än hälften av alla paket han fick.
Det var kul att öppna paket!
Vi fick grillade kyckling och grönsaksspett med två olika goda potatissallader.

Sixte tog direkt med skeden på tårtan. Gulliga unge!
2012-06-28 @ 22:44:33 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: guess who

... och det första riktiga namnet han säger är,,,,Hääppe

Svar: Haha, han kunde faktiskt säga My med, så det är du och jag pappa ;)
My Boketun

2012-06-28 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0