VAD HÄNDE FÖRRA ÅRET: JUNI?



Förra året slutade jag nian och det gjorde vi med buller och brak. Eller, jag och Chitra sjöng ju Firework med våra härliga vänner Elisa, Melinda, Ina och Fidde som band. Klicka HÄR om ni inte har hört den eller vill lyssna på den igen. Det var både sorgligt och spännande att börja på en ny skola.


Jag upplevde min allra bästa kväll och var på en konsert med Daniel Adams-Ray. En sak som jag reagerade på om inlägget som jag gjorde om det förra året var att jag skrev att han var min svenska favoritartist. Snacka om att det har förändrats på ett enda år. Han är nu min ABSOLUTA FAVORITARTIST!


Jag och Jon var i Påvadalen och promenerade en runda och tog kort. Vi firade också midsommarafton hos Jennie och Patrik.
2012-06-03 @ 18:41:01 Vad hände förra året? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0