FESTIVALSHOPPING

Idag har vart en helt okej dag i skolan. På engelskan tittade vi på serien Extra och på svenskan en komedi som hette Offside. Heeelt okej! ;)

Efter skolan åkte jag med Chitra, Sara och Saga, gänget som ska med till Siesta, till Gekås. Vi handlade lite till Siesta, eller ja, de handlade. Jag köpte ett par dyra gummistövlar och en liten väska, som jag ska ha till festivalen. Men sen har vi också gjort en packlista och snackat ihop oss, på onsdag åker vi. Jag är så himla taggad, det kommer bli så kul!


Väskan kostade 69.95:-

Stövlarna köpte jag på Skoo-Boo för 450:-. (De ska användas flitigt nu för att de var så dyra)
2012-05-28 @ 20:38:08 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0