MORS DAG

Idag är det ju Mors dag och den firade vi som vanligt. Fast innan vi väckte mamma med frukost på sängen så gjorde jag tårtorna, gick upp kl sju så jag är ganska trött nu. Känner att jag kommer somna gott ikväll.
I morse uppvaktade vi som sagt mamma i sängen med frukost, sen åkte vi på förmiddagsfika hos farmor och farfar. Efter det åkte vi till mormor och morfar i stugan på stranden där Jennie, Patrik och Sixten också var. Där grillade vi korv och gick ner på stranden snabbt för att Patrik och mormor skulle bada. Medan de gjorde det satt jag och gjorde sandslott med Sixten, det är en grej som jag fortfarande tycker om att göra, trots att jag snart är 17, haha. Det är ju tur att jag har en 2-årig kusin då ;)

Hur firar ni Mors dag?

2012-05-27 @ 21:32:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0