VI KAN GÅ GENOM ELD BARA FÖR I KVÄLL

Hej!

Har precis följt Mari och Pernilla till bussen för de skulle in till skolan. Jag är ledig idag då jag ska till Liseberg med kören. Det ska bli riktigt kul.

Något annat som var väldigt kul var välgörenhetskonserten som vi hade igår. Alla var jätteduktiga och hela konserten blev jättebra. Jag och Chitra sjöng två låtar tillsammans och hon kanske lägger upp en video där vi sjunger, så håll koll! Vi fick in mer pengar än vad jag trodde att vi skulle få. Jag är så himla nöjd och det känns riktigt bra att vi nu kan hjälpa flera flickor i Nepal att få börja skolan.


2012-05-24 @ 10:26:12 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Paps

Som du sa, en fantastisk insats av er allihop!!!

2012-05-24 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0