GRATTIS CHITRA!!

Idag fyller min bästaste vän hela 17 år. Kan tyvärr inte spendera dagen med henne då hon är i Göteborg och just nu lyssnar på Markus Krunegård. Hoppas du har haft en bra dag trots köande i kallt väder och att konserten är grym!
 
Jag ville bara säga grattis till dig. Och tacka dig för att du alltid finns där, för att du är en så fin vän, en vän som  förstår när jag mår dåligt utan att jag behöver säga nåt, en vän som kan pigga upp mig, en vän som man kan ta långa promenader med och prata om allt möjligt som händer.
Ja, jag kan hålla på länge men jag tror att du har fattat grejen...
 
Jag älskar dig så mycket!
 
GRATTIS PÅ 17-ÅRSDAGEN!!
 
2012-11-10 @ 22:08:51 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Tack min fina vän, tack. Jag hade en bra dag igår, riktigt bra. Konserten var grym. Du är grym.
Jag älskar dig.
Puss zz

2012-11-11 @ 09:34:04
URL: http://chitras.blogg.se
Postat av: Felicia

Glömt kommentera, men tänkte bara säga att det är en himla fin bild på er två!

Svar: Nämen, tack Flisan!
My Boketun

2012-11-13 @ 20:01:36
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Malin´s Diner

Två riktigt fina flickor båda två! Jag blev såååå glad när ni dök upp i butiken, riktigt glad!

My, du får vidarebifoga detta till Chitra, tack.

Tack för blomman och chokladen!

Kram Malin

Svar: Det var jättekul att få komma och se hur fint du har i butiken! Är säker på att det kommer gå bra för dig.
Det ska jag göra, absolut!

Kram
My Boketun

2012-11-24 @ 23:13:58
URL: http://malinsdiner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0