SPÄNNANDE TIDSFÖRDRIV

Jag är så taggad på att ligga i sängen hela kvällen! Idag var jag nämligen och köpte de två sista säsongerna av Veronica Mars. Fick första av mamma för ett tag sen och var ärligt talat inte så sugen på att börja se den då jag tyckte det verkade lite som en b-serie. Men oj vad jag hade fel! En riktigt bra drama/kriminalserie. Om man gillar deckare, romantik och high school så är detta en bra serie. Slutet på första säsongen (som jag såg igår) var riktigt spännande och det var en riktig "cliffhanger". Så man blev ordentligt frustrerad när man insåg att man inte kunde fortsätta se utan var tvungen att vänta. Så nu ska jag äntligen få se vem som knackade på dörren...
 
2012-10-01 @ 17:00:57 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: lisahulten

nice

2012-10-09 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0