ALLT DET DÄR JAG ALDRIG BLEV

Nu var det ju en evighet sen jag skrev och tänkte bara berätta om ett par saker som har hänt mig sen sist.
 
Bland annat så kom jag igår tillbaka till skolan efter 3 veckors praktik på Solhaga Stenugnsbageri i Slöinge. Ett mycket fint ställe med underbart goda bakverk. Jag lärde mig väldigt mycket om speciellt surdegsbröd. Fick dessutom, när jag slutade, en julklapp innehållande United States of Cakes av Roy Fares, som jag önskat mig.
 
Sen är det väl inte många som missat att Musikhjälpen var förra veckan. Jag följde såklart ganska flitigt och i tisdags gick en klass från Falkenbergs Gymnasieskola in i buren och fick prata med Kodjo, Sarah och Emma. SMHL4 berättade om sitt projekt Kultur4U som de startat för att samla in pengar till just Musikhjälpen. I onsdags hade de en välgörenhetsgala där lokala artister fick uppträda för att hjälpa till att samla i pengar. Jag och Chitra var med och sjöng. Det var jättekul och vi träffade många nya människor.
 
De hade ett lotteri där första priset var denna fina tavla målad av Sabina och även autografer av de tre i glasburen. Min farmor vann den och gav den till mig, tack!
2013-12-17 @ 10:57:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0