DET BLIR BÄTTRE VARJE DAG

Såg nu att det var 5 dagar sen jag senast skrev ett inlägg. Då är det på tiden att det kommer ett nu. Tänkte berätta och visa lite vad jag hittade på i helgen. Har mest målat väggarna i mitt rum men i lördags kväll var vi hembjudna till Jennie och Patrik på spelkväll, vilket alltid är otroligt kul. Sixten var gosigare än någonsin och allt var bara så bra!
 
 
Vi såg på Melodifestivalen och åt glasstårta. Vet inte riktigt vem jag tyckte om, tycker att det inte alls är lika bra som det var för några år sedan. Jag fick sällskap av Nippe som tog upp ganska mycket plats bakom mitt huvud och han vägrade flytta på sig så det slutade med att jag använde honom som huvudkudde.
 
 
Sen blev det spelet "Ska vi slå vad?" och snacks. Riktigt kul spel som gick ut på att man skulle göra olika uppdrag medan motspelarna slog vad om man klarade det eller inte. Jag var inte världsbäst på att slå vad men många skratt fick jag i alla fall.
 
 
Morgonen efter var det dags för storfrukost. Mamma hade fixat ett bord med nybakade frallor, smoothie, nypressad juice och färsk frukt. Så jag har haft en ganska bra helg ändå.
 
2013-02-11 @ 20:19:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0