HELSINGBORG/HELSINGØR - DEL 1

Den här helgen spenderade jag med familjen i Helsingborg och Helsingør. Vi övernattade på ett fint hotell i Helsingborg och åkte över till Helsingør över dagen. Jättemysigt men otroligt kallt. Här kommer en bildbomb!
 
På varje dörr stod olika fina citat och ordspråk.
 
Vår fina svit.
 
Ännu en bild från våra rum och en på hur jag såg ut på kvällen.
 
I Helsingør gick vi på fina gator.
 
Vi drack varm choklad på Café Vivaldi.
 
När vi kom tillbaka tog jag ett varmt, doftande grönt bad.
 
På kvällen gick vi ut och åt på sportbaren O'Learys där vi fick popcorn som aptitretare.
 
Jag åt Sweet-Chilipasta med kyckling och vitlöksbröd och lyckades även klämma i mig en otroligt god äppeltarte med någon kanelmassa. Mumma!
 

2013-01-20 @ 17:50:00 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0