NYÅRSAFTON

Som jag skrev i inlägget igår så spenderade jag denna lugna nyårsafton hos moster Jennie. Vi åt jättegott, kollade på Bodyguard och skålade såklart in det nya året. Hoppas att ni har haft en bra nyår och att året som kommer blir bra. Jag har bestämt mig för att mitt ska bli det bästa hittills!
 
Jennie hade dukat fint inför vår trerätters middag.
Till förrätt blev det en minipaj med ädelost och räkor.
Och till varmrätt lamfilé med potatiskaka och sås med chokladsting.
 (Efterätt kommer imorgon).
Möttes av denna mysiga synen när jag kom dit. Deras stora, fina katt Nippe i en nybäddad säng. Jag sov gott!
2013-01-01 @ 22:38:30 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0