LÅT OSS GÅ FÖR LÅNGT

Kände att jag kanske skulle kika in här och visa att jag lever. Har varken haft tid eller ork att skriva nu i veckan. Har tydligen haft mycket att göra, kommer dock inte på särskilt mycket just nu.
 
Fick en riktig chock när jag gick upp igår förmiddags och såg de stora snöflingorna och de 15 centimetrarna snö utanför. Om jag hade planerat att vara hemma under dagen så hade det ändå känts helt okej men jag hade nämligen min första körlektion inplanerad vid lunch. Så ni kanske förstår att jag var orolig.
Men det gick väldigt bra ändå, det var inte så farligt.
 
Och idag hade jag min sista teorilektion så nu är det bara att köra och göra testen fram till proven.
 
Min fina ligger hos mig nu så därför får en bild på honom pryda detta inlägget, trots att den inte är tagen idag.
2013-03-14 @ 22:09:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0