TATTOO

Nu ska jag äntligen visa er min tatuering. Jag är fortfarande väldigt nöjd med den, och det är väl tur med tanke på att jag kommer ha den hela livet.
 
Jag har länge velat ha en tatuering men fått vänta tills jag blev 18 innan jag gjorde den. Att bestämma motiv var inte så svårt, jag visste att jag ville ha något som hade med musik att göra. Jag älskar musik, kan inte tänka mig hur mitt liv skulle vart om jag inte hade hållit på med eller haft musik runtomkring mig. Därför visste jag tidigt att jag ville tatuera in något som hade med musiken att göra. Och såhär blev resultatet. Är som sagt supernöjd!
 
 
 
2013-09-04 @ 21:44:06 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0