TOUCH MY WORLD WITH YOUR FINGERTIPS

Lovade Felicia att jag skulle bloggat i helgen, ett löfte jag inte höll så bra... Men bättre sent än aldrig, eller hur?
 
Nu är mina sex veckor här i Stockolm och på Chokladfabriken snart tagit slut, jag har min sista dag imorgon. Visst känns det lite synd men längtar samtidigt så fruktansvärt mycket efter min familj och Alex och alla därhemma, och det känns som att jag har fått ut så mycket som möjligt av denna praktiken. Jag har lärt mig otroligt mycket och träffat nya människor, jag har haft superkul helt enkelt.
 
Imorgon får jag alltså äntligen träffa mamma, pappa, Jon och Alex, allihopa kommer hit upp och vi ska ha en mysig helg i huvudstaden tillsammans. Gå på julmarknader, ta en visit på Chokladfabriken och kanske köpa med oss lite gott hem, och vi ska även på musikal, närmare bestämt "Livet är en schlager" av Jonas Gardell med Peter Jöback och Helen Sjöholm. Ska bli riktigt kul!
Har alltså längtat så sjukt mycket den här sista veckan så jag har en känsla av att de två timmarna jag behöver vänta när jag kommer från praktiken imorgon kommer vara olidliga. Men den som väntar på något gott...
 
Delar med mig att mina tre senaste Instagrambilder så länge, tänkte jag. 
 
Satte mig för att rimma i tisdags. Tände ljus och hade det mysigt, fick till julkänslan lite också.
 
Såhär såg det ut när jag gick hem från praktiken igår. Det hade snöat stora flingor på eftermiddagen och träden var alldeles vita av snö. Det var jättemysigt. 
 
Därför kändes det lite synd att det såg ut såhär vid samma tidpunkt idag. Snön hade töat bort ika snabbt som den kom och istället regnade det och var blaskigt och halt. Nackdelen med vinter, vi har mer blask än snö. Inte lika kul...
2014-12-18 @ 19:17:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0