STUDENTEN

Bättre sent än aldrig, får man väl säga, när jag nu ska lägga ut bilder från min student. Har min gamla dator och kommer aldrig kunna ladda upp bilderna om jag redigerar dem, så det får bli oredigerade bilder.
 
Dagen började hos en av våra lärare där vi hade champagnefrukost med klassen och dessutom blev vi intervjuade av p4Halland som gick runt och sände och pratade med oss om vår studentdag. Därefter var det fotografering och lunch på Bratt. 
Till slut kom det stora och vi samlades i Falkhallen där avslutningen ägde rum och vi fick springa ut på den röda mattan där de ropade upp vår klass och klassens stipendiater, där jag och Pernilla var två av dem, vi fick stipendie för bästa RL-elev.
 
Nere på parkeringen möttes vi av våra familjer, släkt och vänner där vi blev grattade. Här är jag med finaste familjen. Tyckte de hade valt en mycket passande bild med tanke på linjen jag har gått, det rosa älskade jag också, såklart.
 Här är vårt flak som vi åkte på genom stan med hög musik som vår DJ spelade, skumpigt men riktigt kul.
 Hemma möttes jag av familjen som jag fick fina presenter av, vi åt god mat och hade mysigt.
 
Jag hade såklart gjort tårtor till efterrätt och dem njöt vi av innan det var dags för mig att åka in till stan och möta upp klassen och ha kul den sista stunden som var kvar av dagen.
 
 
Studentdagen var en av de bästa i mitt liv, de här tre åren har gått otroligt snabbt och de har vart riktigt roliga. Nu kan jag i stort sett göra precis vad jag vill, vilket känns lite läskigt men det ska bli rikigt spännande. Om lite drygt en månad flyttar jag och Pernilla till Kristianstad där vi har blivit antagna till en ettårig utbildning på yrkeshögskolan för bagare och konditorer. Det ska bli jättekul men jag har nog aldrig var så rädd som jag är nu. Men det kommer att bli bäst, jag kommer få lära mig så mycket och få nya vänner. Ser fram emot det jättemycket.
 
2014-06-29 @ 17:16:15 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0