TELL YOU I NEED YOU

Har nu legat hemma i en vecka sjuk. Har extremt tråkigt och har sysselsatt mig med plugg inför prov, Grey's Anatomy-tittande och lyssnat på musik. Har därför flera nya låtar som spelas om och om igen, låtar som jag just nu verkligen har fastnat för. Så därför tänkte jag dela med mig av några här, i brist på annat. 
 
 
Who Wants to Live Forever - Queen
De flesta av er vet nog vid det här laget att Queen är det absolut bästa jag vet att lyssna på, i alla lägen. Jag hittar ständigt nya låtar av dessa underbara bandet och den här är min senaste erövring. Den går bara rätt in i hjärtat och jag ryser varenda gång i sista refrängen på den här. Otroligt bra!
 
 
Uptown funk - Bruno Mars
Den här gör mig jätteglad. Lite annorlunda än vad Bruno Mars vanligtvis brukar göra, tänker jag, men riktigt bra. Den får mig bara att vilja dansa. 
 
 
 
Geronimo - Sheppard
Även denna gör mig glad och bara vill dansa. Superbra feel good-låt! 
 
 
 
The Scientist
Jag vet att den här är gammal men den är jättefin. Coldplay är grymma på att skriva låtar som sätter sig och som man tar in på ett känslosamt sätt. Riktigt fint!
 
 
 
 
Det var det. Kanske att jag har gett er nya låttips, viket hade vart kul. Och har ni några låtar som ni älskar och som man inte kan leva sitt liv utan så dela gärna med er av dem här till mig. Jag lyssnar gärna på nya låtar!
2015-02-04 @ 19:46:53 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa Ahlman

Krya på dig kram Lovisa

2015-02-17 @ 17:02:55
URL: http://lovisasaktiviteter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0